Reporty
Úvod sezóny 2007
I když jsme do sezóny 2007 nevstupovali s příliš velkými ambicemi, podařilo se nám po dvou úvodních asfaltových podnicích sezóny vést tabulku neoficiálního poháru konstruktérů a mezi jezdci okupovat Petr 3., respektive Pepetoni 5. pozici tabulky. To je za hranicí i těch nejodvážnějších předsezónních představ.
Team boss médiím po 1. závodě řekl: „Přesto, že jsme nebyli příliš spokojení se zimním testováním, výsledek 1. závodu je více než dobrý. Určitě svou roli sehráli i okolnosti (neúčast a technické potíže některých špičkových jezdců, relativně suchý povrch tratí, atd...) ale i to k závodům patří. S dosahovanými časy obou pilotů jsme spokojeni…. Určitě musíme ve vozech přepracovat elektroinstalaci. Zdá se, že jsme našli docela dobré nastavení na asfalt, takže s tím do příštích závodů asi moc experimentovat nebudeme.“
Po 2. závodě sezóny je týmová nálada již plná nadšení. Zde je část z tiskové konference po 2. závodě sezóny:
press: „Je odjet i druhý asfalt. Jak by jsi hodnotil svoje účinkování na tomto povrchu. Co ti na povrchu vadí a co máš naopak rád?“
pepetoni: „Musím říct že v PEPETONI jsme sami sebe na začátku sezony příjemně překvapili. Oba vozy dosahovali velmi slibných časů a koneckonců průběžné 3. respektive 5. místo v tabulce jezdců a průběžné vedení v týmechech je stav, který jsme si snad ani nemohli přát. Pozitivní je i to, že vidíme ještě rezervy, díky kterým bychom se mohli nadále zlepšovat. Takže asfalt nám vyloženě sedl a teď se musíme soustředit na šotolinový povrch. Vzhledem k tomu, že je to oblíbený povrch většiny jezdců ze startovního pole, očekáváme větší konkurenci než byla na asfaltových podnicích a zcela jistě se máme na co těšit.“
press: „Když porovnáš svojí jízdu s Medvědem. Co si myslíš, že děláš špatně? A na čem musíš zapracovat?“
pepetoni: „Určitě nám stále ještě chybí zkušenosti. Medvěd toho má najeto hrozně moc a i nyní jede 3 šampionáty současně. Díky tomu dokáže být na každý závod vždy perfektně připraven a koncentrován a pravděpodobnost jezdecké chyby, nebo technické závady na jeho závodním speciálu je téměř nulová. Tam v PEPETONI ještě zdaleka nejsme. Takže musíme hlavně jezdit, jezdi a zase jezdit. Přesto jsme s našimi současnými výkony spokojeni.“
press: „Závody se přesunou na nezpevněný povrch. Jaký pro tebe bude přechod? Co od tohoto povrchu očekáváš?“
pepetoni: „Jak změna povrchu dopadne, teprve uvidíme. Určitě se budeme snažit neponechat nic náhodě a jak technické oddělení tak vedení týmu a samotní piloti absolvují několik přípravných fází, abychom uspěli co možná nejlépe. Jedním z technických kroků bude například dořešení zadního diferenciálu Petrova vozu, u kterého se na posledním závodě ukázalo, že optimální nastavení pro Petrův jezdecký styl se nachází za hranicí fyzikálních vlastností použitých materiálů a proto už týmoví inženýři stanovili několika fázový program k vyřešení této okolnosti tak, aby se 1. pilot mohl na start nadcházejícího podniku postavit se 100% připraveným a naladěným strojem. Od šotoliny neočekáváme nic jiného než líté boje o každou vteřinku a o každý centimetr tratě a samozřejmě dobrou zábavu.“
1. podnik sezóny: fotogalerie >> | konečné pořadí >> | kompletní výsledky >>
2. podnik sezóny: fotogalerie >> | konečné pořadí >> | kompletní výsledky >>
(pj)
Aktuální pořadí jezdců
RCRT 2023
1. | Honza Brich | 62 |
2. | Pavel Matějček | 48 |
3. | Aleš Horák | 37 |
4. | Michal Bouchner | 36 |
5. | Pavel Skoupý | 33 |
6. | Jakub Konecký | 24 |
7. | Filip Strahal | 21 |
8. | Petr Pavlát | 15 |
9. | Martin Rada | 15 |
10. | Jan Matoušek jr. | 15 |
... | ||
14. | Jarda Krejčí jr. | 9 |
15. | Petr Jaroš | 7 |
Pepetoni RC Rally Team
celá tabulka
Aktuální pořadí týmů
RCRT 2023
1. | ADAPTA Czech Team | 56 |
2. | Five team | 47 |
3. | Maty racing | 40 |
4. | StraBo Racing | 34 |
5. | AyA racing Audi Team | 14 |
6. | PB PEPETONI | 12 |
Pepetoni RC Rally Team
celá tabulka